Sökning: "team utveckling"
Visar resultat 21 - 25 av 48 avhandlingar innehållade orden team utveckling.
21. Teaching in an age of complexity : exploring academic change and development in higher education
Sammanfattning : Higher education (HE) has expanded and diversified at an unprecedented rate over the last two decades in response to a rapidly changing educational and political climate. Change and development are omnipresent, a constant part of university teachers’ sociocultural and organisational practice at multiple levels; the micro-level, the meso-level and the macro-level Against this background, the aim of this thesis is to gain a deeper understanding of the factors that influence academic change. LÄS MER
22. Development of user information products for complex technical systems
Sammanfattning : Interaction with technological systems is an intrinsic part of daily life. The complexity of these man-made systems has reached unprecedented levels, and challenges the organizations that create and utilize them. At the same time they are often used in environments which imply very high requirements on safety, credibility, and reliability. LÄS MER
23. Ett lärorikt arbete? : Möjligheter och hinder för undersköterskor att lära och utvecklas i sjukvårdsarbetet
Sammanfattning : Avhandlingen, som är en kvalitativ studie, rör yrkesgruppen undersköterskor inom hälso- och sjukvården. Syftet med studien har varit att studera och bidra med ökad kunskap, dels om villkoren för lärande och kunskapsbildning i arbetslivet, dels mer specifikt om undersköterskors arbete, arbetsvillkor samt villkor för lärande och utveckling på arbetsplatsen. LÄS MER
24. Hemmet som arena för äldres rehabilitering
Sammanfattning : Avhandlingens övergripande syfte var att studera multidisciplinära teams, äldre personers och familjemedlemmars erfarenheter av hemrehabilitering. Avhandlingen baseras på fyra studier (I-IV). Alla studierna har en kvalitativa beskrivande design. LÄS MER
25. Facilitation matters : A framework for instructor-led serious gaming
Sammanfattning : This thesis explores the use of serious games from an instructor perspective. More specifically, it aims to study the roles of instructors and how they can be facilitated within an instructor-led game-based training environment. LÄS MER