Sökning: "Kundvärde"

Visar resultat 1 - 5 av 9 avhandlingar innehållade ordet Kundvärde.

  1. 1. Customer value in commercial experiences Expecting the unexpected

    Detta är en avhandling från Sundsvall : Mid Sweden University

    Författare :Maria Eriksson; Mittuniversitetet.; [2017]
    Nyckelord :TEKNIK OCH TEKNOLOGIER; ENGINEERING AND TECHNOLOGY; Commercial Experience; Customer Value; Hedonic Value; Quality; Experiential quality; TQM; Kano model; Attractive Quality; Co-creation; Storytelling; Strong Engagement; Kommersiell upplevelse; Kundvärde; Njutnings- upplevelseinriktat värde; Kvalitet; Upplevelsekvalitet; TQM; Kano-modellen; Attraktiv kvalitet; Samskapa; Storytelling och Starkt engagemang;

    Sammanfattning : To an ever greater extent, customers desire experiences that are highly emotional, personally designed and memorable. Today’s customer has an increasing need to be entertained and often searches for pleasurable offerings of hedonic value. LÄS MER

  2. 2. Creating customer value in commercial experiences

    Detta är en avhandling från Sundsvall : Kopieringen

    Författare :Maria Eriksson; Mittuniversitetet.; [2009]
    Nyckelord :TEKNIK OCH TEKNOLOGIER; ENGINEERING AND TECHNOLOGY; Commercial Experience; Customer Value; Customer Expectations; Customer Satisfaction; Total Quality Management; TQM; Kommersiella upplevelser; Kundvärde; Kundförväntningar; Kundnöjdhet; Offensiv kvalitetsutveckling; TQM; TECHNOLOGY Industrial engineering and economy Other industrial engineering and economics; TEKNIKVETENSKAP Industriell teknik och ekonomi Övrig industriell teknik och ekonomi;

    Sammanfattning : There is a type of business offering gaining much attention, both in the media and in financial figures, which provides the customer with something extra, something to be remembered. This offering is a commercial experience. LÄS MER

  3. 3. The Realization of Attractive Quality Conceptual and practical perspectives within the TQM system

    Detta är en avhandling från Östersund : Mid Sweden University

    Författare :Johan Lilja; Mittuniversitetet.; [2010]
    Nyckelord :TEKNIK OCH TEKNOLOGIER; ENGINEERING AND TECHNOLOGY; Attractive Quality; Total Quality Management; TQM; customer value; Kano Model; Attraktiv kvalitet; Offensiv kvalitetsutveckling; TQM; kundvärde; Kanomodellen; TECHNOLOGY Industrial engineering and economy Industrial organisation; administration and economics; TEKNIKVETENSKAP Industriell teknik och ekonomi Industriell organisation; administration och ekonomi;

    Sammanfattning : Within the quality community, quality management is often pictured as and referred to as rapidly evolving and continuously learning by interaction with the surrounding world. In general, an ability to evolve and transform is also seen as most desirable and the only choice for long term survival. LÄS MER

  4. 4. Understanding Innovation as an Approach to Increasing Customer Value in the Context of the Public Sector

    Detta är en avhandling från Östersund : Mid Sweden University

    Författare :Klas Palm; Mittuniversitetet.; [2014]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Innovation; Customer value; Organizational ambidexterity; Exploration and Exploitation; Leadership in the public sector; New Public Management.; Innovation; Kundvärde; Organisatorisk simultankapacitet; Exploration och Explotation; Ledarskap i offentlig sektor; New Public Management.;

    Sammanfattning : Vi lever i ett samhälle som ständigt utvecklas. Nya utmaningar och nya möjligheter dyker hela tiden upp. Som tur är har människan en fantastisk förmåga att anpassa sig och finna nya lösningar i nya situationer, d.v. LÄS MER

  5. 5. Pricing value and selling value : A view on individuals within organizations

    Detta är en avhandling från Linköping : Linköping University Electronic Press

    Författare :Mario Kienzler; Linköpings universitet.; Linköpings universitet.; [2016]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; TEKNIK OCH TEKNOLOGIER; ENGINEERING AND TECHNOLOGY;

    Sammanfattning : At the heart of long-term success lies firms’ ability to provide customers with products and services that enable customer value creation and firms’ ability to capture value in the form of profits. To this effect, managers and salespeople have an impact on a firm’s value creation and value capture ability through their pricing and selling behavior and decisions. LÄS MER