Sökning: "doktorsavhandling marknadsföring"
Visar resultat 21 - 25 av 185 avhandlingar innehållade orden doktorsavhandling marknadsföring.
21. Marknadsföring och inköp av konsulttjänster : en studie av egenskaper och beteenden i producenttjänstmarknader
Sammanfattning : .... LÄS MER
22. Understanding the provision and processing of information for information-intensive products as a basis for market segmentation
Sammanfattning : This thesis helps to address the gap in literature relating to the study of the provision of information to consumers, consumer information search behaviour and consumer information processing and choice behaviour relating to information-intensive products. Throughout the thesis, wine is taken as an example of an information-intensive product. LÄS MER
23. En växande marknad : Studie av nöjdheten med konsumtionsrelaterade livsområden bland unga konsumenter
Sammanfattning : I den här avhandlingsstudien undersöks nöjdheten med tillvaron i vårt konsumtionssamhälle bland konsumenter i olika åldrar. De tre områden som för unga konsumenter (9 - 19 år) som grupp hade starkast samband med den övergripande nöjdheten: (1) att vara nöjd med sig själv, (2) sina kläder, samt (3) viktrelaterad hälsa, studeras sedan närmare. LÄS MER
24. Lokalpressens självbilder 1920-2010 : Exemplet Gävleborg
Sammanfattning : The newspaper press is in a state of flux, reflecting both technological, cultural, economic and political changes. The digitization of the media is expected to bring about major changes in the media landscape and many are predicting the demise of the traditional newspaper. LÄS MER
25. Marknadsorientering i tjänsteföretag : en studie av försäkringsbolag
Sammanfattning : The background to this thesis is found in the growing importance of the marketing concept. The concept has been used frequently in articles in the past few years, in spite of lack of consensus about what it is. LÄS MER