Sökning: "tillfredsställelse"
Visar resultat 6 - 10 av 46 avhandlingar innehållade ordet tillfredsställelse.
6. Improving Travel Satisfaction with Public Transport
Sammanfattning : The existing link between PT travelers’ satisfaction, ridership and loyalty prove the relevance of improving overall trip satisfaction. The thesis present an array of approaches and methodologies aiming at increasing overall satisfaction with PT door-to-door trips while covering important issues that previous research has failed to address. LÄS MER
7. Family caregivers of persons with dementia. Experiences of burden, satisfaction and psychosocial intervention
Sammanfattning : One of the most common diseases occurring in old age groups is dementia. Caring for a relative with dementia poses many challenges for family caregivers and they bear the main responsibility for the persons with dementia living at home. LÄS MER
8. Oral health-related quality of life and patient payment systems : A study of Contract and Fee-for-service care in a county in Sweden
Sammanfattning : Sedan 1999 har Folktandvården i Värmland två alternativa tandvårdssystem: Styckepris- och Kontraktstandvård. I Kontraktstandvård tecknar patienten ett kontrakt med Folktandvården, betalar en fast summa för en specifik tidsperiod, och erhåller sedan vård utan extra kostnader. LÄS MER
9. Case management for individuals with severe mental illness. A process-outcome study of ten pilot services in Sweden
Sammanfattning : All clients admitted to ten pilot case management services for individuals with severe mental illness during 1995 and up to 1996-09-30 were invited to participate in the present study. A total of 176 clients were included. LÄS MER
10. Experiences of abandonment and anonymity among arthroplastic surgery patients in the perioperative period : some issues concerning communication, pain and suffering
Sammanfattning : Det övergripande syftet med avhandlingsarbetet är att illustrera och belysa upplevelsen av att vara patient med behov av ledprotes, avseende aspekterna kommunikation, smärtupplevelse, lidande och tillfredsställelse med vård och behandling. Under väntetiden för ledprotesoperation upplever deltagarna i studierna lidande i olika former, tillika att vården är otillgänglig och onåbar i ett ansiktslöst system (I). LÄS MER