Sökning: "centrum för tjänsteforskning"
Visar resultat 1 - 5 av 35 avhandlingar innehållade orden centrum för tjänsteforskning.
1. Kvalitet, arbetstillfredsställelse och effektivitet i hemtjänst för äldre
Sammanfattning : .... LÄS MER
2. Servicemötets kommunikation : En videobaserad analys av bemötande med tonvikt på ickeverbal kommunikation
Sammanfattning : .... LÄS MER
3. Determinants of Car Users’ Switching to Public Transport for the Work Commute
Sammanfattning : .... LÄS MER
4. Den allmännyttiga kunden. Nya organiseringsmönster i kommunala bostadsföretag
Sammanfattning : .... LÄS MER
5. Självbeskrivning och tjänstekognition : Om processkartläggning på Arbetsförmedlingen
Sammanfattning : When duties are documented, new ideas are often created regarding how the work should be carried out. Writing is an important source of development, but unfortunately the possibilities are limited when it comes to transferring new ways of thinking to personnel. As with organizational change in general, employees tend to neglect new instructions. LÄS MER