Sökning: "Kundperspektiv"
Hittade 3 avhandlingar innehållade ordet Kundperspektiv.
1. eTjänster som social interaktion via användning av IT-system : en praktisk teori
Sammanfattning : Företeelsen eTjänst baseras på att IT-system används så att tjänsteleverantörer tillhandahåller tjänster till kunder utan att möta dem ”ansikte-mot-ansikte”. eTjänsterna förväntas öka i mfattning i samhället. LÄS MER
2. Målstyrning i byggprocessen genom val av genomförande-, ersättnings- och samverkansformer
Sammanfattning : Byggsektorn utgör en mycket viktig del av den svenska samhällsekonomin genom dess primära uppgift att tillgodose samhällets behov av lokaliteter och infrastruktur bland annat för boende, arbete, fritid, utbildning och kommunikationer. Det årliga behovet av nya byggnadsverk samt underhåll och reparationer av befintliga uppgår till ca 10% av Sveriges BNP samt sysselsätter ca 10% av rikets arbetskraft. LÄS MER
3. The Change from Feature Focus to Customer Focus in Packaging Development
Sammanfattning : The paper and packaging industry is a major and important industry in Sweden. The industry is capital intensive with a large investment base and long cycles for renewal and replenishment of machine platforms and other production equipment. LÄS MER