Sökning: "Claes M. Hultman"

Hittade 2 avhandlingar innehållade orden Claes M. Hultman.

  1. 1. Hur bra är våra processer? : Värdering av den inre effektiviteten

    Författare :Conny Johanzon; Claes M. Hultman; Evert Gummesson; Owe L. Johansson; Everth Larsson; Örebro universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Service process; efficiency; productivity; measurement processes; evaluation processes; Tjänsteprocesser; effektivitet; produktivitet; mätning; värdering; Business Studies; Företagsekonomi;

    Sammanfattning : This study investigates possibilities for measuring efficiency in service processes. Although there has been considerable research around service processes over the last 25 years, concepts of measurement and evaluation of service processes are rare. LÄS MER

  2. 2. Medarbetaransvar – ett sätt att visa värderingar : Ett konceptualisering av medarbetarnas ansvar och ansvarstagande i callcenter

    Författare :Helén Stockhult; Claes M. Hultman; Owe L. Johansson; Örebro universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Call center; responsibility; employee responsibility; empowerment; values;

    Sammanfattning : Stockhult, H. (2005) Medarbetaransvar – ett sätt att visa värderingar. Enkonceptualisering av medarbetarnas ansvar och ansvarstagande i callcenter.(Employee responsibility – a way of expressing values. LÄS MER