Sökning: "ulrik"

Visar resultat 16 - 20 av 144 avhandlingar innehållade ordet ulrik.

  1. 16. E theologia naturali scholasticorum aphorismi. Quos ... Iacobus Udalricus Segerstedt ... et Carolus Iohannes Hedberg Vermelandus. in audit. Gustav. die XIV Dec. MDCCCXXXVIII. h. p. m. s, P. VIII

    Författare :Jacob Ulrik Segerstedt; Carl Johan Hedberg; Jacob Ulrik Segerstedt; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 17. E theologia naturali scholasticorum aphorismi. Quos ... Iacobus Udalricus Segerstedt ... et Emmericus Grundberg Gothoburgensis. in audit. Gustav. die VIII Dec. MDCCCXXXVIII. h. a. m. s, P. V

    Författare :Jacob Ulrik Segerstedt; Emmerich Grundberg; Jacob Ulrik Segerstedt; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 18. E theologia naturali scholasticorum aphorismi. Quos ... Iacobus Udalricus Segerstedt ... et Iohannes Augustus Lindhult Gothob. in audit. Gustav. die XIV Mart. MDCCCXXXVIII. H. a. m. s, P. I

    Författare :Jacob Ulrik Segerstedt; Hans August Lindhult; Jacob Ulrik Segerstedt; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 19. E theologia naturali scholasticorum aphorismi. Quos ... Iacobus Udalricus Segerstedt ... et Otto Balzar Faberz a sacris Ostrogothi. in audit. Gustav. die VIII Dec. MDCCCXXXVIII. h. p. m. s, P. VI

    Författare :Jacob Ulrik Segerstedt; Otto Balzar Faberz; Jacob Ulrik Segerstedt; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 20. Passengers’ choices in multimodal public transport systems : A study of revealed behaviour and measurement methods

    Författare :Ulrik Berggren; Trafik och väg; []
    Nyckelord :TEKNIK OCH TEKNOLOGIER; ENGINEERING AND TECHNOLOGY; Public transport; Travel behaviour; Revealed preferences; Travel survey;

    Sammanfattning : The concept of individual choice is a fundamental aspect when explaining and anticipating behavioural interactions with, and responses to, static and dynamic travel conditions in public transport (PT) systems. However, the empirical rounding of existing models used for forecasting travel demand, which itself is a result of a multitude of individual choices, is often insufficient in terms of detail and accuracy. LÄS MER