Sökning: "Säljande organisationer"
Hittade 3 avhandlingar innehållade orden Säljande organisationer.
1. Business Basics : A Grounded Theory for Managing Ethical Behavior in Sales Organizations
Sammanfattning : Background: Managing co-workers’ ethical behavior in sales organizations is a complex social process. To start, sales organizations incorporate several actors to manage, often simultaneously, all with their own agendas. LÄS MER
2. The role of trust in B2B electronic commerce : evidence from two e-marketplaces
Sammanfattning : The primary purpose of the current research has been to examine the roles of interpersonal, interorganizational, and institutional trust in establishing buyer-seller trust in public B2B e-marketplaces (EMP). Interpersonal trust refers to trust within the buyer-seller dyad. LÄS MER
3. Elektroniska marknadsplatser : IT-stöd för små och medelstora leverantörer
Sammanfattning : Den här avhandlingens ämne är elektroniska marknadsplatser och hur sådana bör utformas utifrån mindre leverantörers perspektiv. Med leverantörer avses här de säljande företag som använder marknadsplatser som mellanhand för att sälja varor och tjänster. LÄS MER