Sökning: "Place Attractiveness"
Visar resultat 11 - 13 av 13 avhandlingar innehållade orden Place Attractiveness.
11. Where to shop? : understanding consumers' choices of grocery stores
Sammanfattning : For the last couple of decades consumer decision-making has been of increasing interest for retail as well as for consumer behaviour research. Food shopping constitutes a unique type of shopping behaviour. LÄS MER
12. Lärande i arbetet : indikatorer för att mäta lärande i arbetet med relevans för produktivitet och innovativitet
Sammanfattning : Idag kan inget land i världen helt beskriva sin ekonomiska utveckling. Anledningen är att information om hur företag bedriver sin verksamhet saknas i det gemensamma internationella systemet för uppföljning. Information om lärande i arbetet behöver finnas med i national-räkenskaperna. LÄS MER
13. Medical doctors' specialty choice : in relation to personality, cultural capital and social background
Sammanfattning : Globally and in Sweden, there is a lack of doctors in some medical specialities. With a growing population and increasing demand for a functional healthcare sector, there is a need to understand more about medical doctors’ specialty choices. LÄS MER