Sökning: "Place Attractiveness"

Visar resultat 11 - 13 av 13 avhandlingar innehållade orden Place Attractiveness.

  1. 11. Where to shop? : understanding consumers' choices of grocery stores

    Författare :Elin Nilsson; Anna-Carin Nordvall; Agneta Marell; Johan Jansson; Johan Hagberg; Umeå universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; consumer decision-making; store choice; situation-based choices; cognitive proximity; företagsekonomi; Business Studies;

    Sammanfattning : For the last couple of decades consumer decision-making has been of increasing interest for retail as well as for consumer behaviour research. Food shopping constitutes a unique type of shopping behaviour. LÄS MER

  2. 12. Lärande i arbetet : indikatorer för att mäta lärande i arbetet med relevans för produktivitet och innovativitet

    Författare :Annette Nylund; Karolina Parding; Matti Kaulio; Kristina Nyström; Luleå tekniska universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Arbetsvetenskap; Human Work Sciences;

    Sammanfattning : Idag kan inget land i världen helt beskriva sin ekonomiska utveckling. Anledningen är att information om hur företag bedriver sin verksamhet saknas i det gemensamma internationella systemet för uppföljning. Information om lärande i arbetet behöver finnas med i national-räkenskaperna. LÄS MER

  3. 13. Medical doctors' specialty choice : in relation to personality, cultural capital and social background

    Författare :Caroline Olsson; Karolinska Institutet; Karolinska Institutet; []
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Globally and in Sweden, there is a lack of doctors in some medical specialities. With a growing population and increasing demand for a functional healthcare sector, there is a need to understand more about medical doctors’ specialty choices. LÄS MER