Sökning: "tjänstekvalitet"
Visar resultat 1 - 5 av 10 avhandlingar innehållade ordet tjänstekvalitet.
1. Tjänstekvalitet : kundorienterad och kompetensbaserad kvalitetsutveckling
Sammanfattning : .... LÄS MER
2. Tjänstekonstruktion
Sammanfattning : .... LÄS MER
3. Tjänsteutveckling med personalmedverkan : En studie av banktjänster
Sammanfattning : This dissertation is about new service development. In the past, little attention has been paid to the front-line-employees' involvement in the service development. LÄS MER
4. Tjänstekvalitet. Kundorienterad och kompetensbaserad kvalitetsutveckling. Företagsekonomiska institutionen, Stockholms Universitet och CTF, Högskolan i Karlstad
Sammanfattning : .... LÄS MER
5. Kundupplevd kvalitet i tjänsteverksamheter: En analys och kritik av den företagsekonomiska dialogen
Sammanfattning : The contemporary discussion about how to define and measure the quality of services is dominated by a subjective perspective and quality is usually grounded in the customers perception. This conceptualisation of quality (perceived service quality) is well established in business and research. LÄS MER