Sökning: "team work"
Visar resultat 21 - 25 av 412 avhandlingar innehållade orden team work.
21. Entreprenöriellt lärande : Gymnasieelevers skilda sätt att uppfatta entreprenöriellt lärande
Sammanfattning : Students need to be entrepreneurial, because society has changed locally and globally and individuals must carry more responsibility for their learning and their livelihood. Information technology affects everyone and makes it possible to obtain facts far beyond the classroom. In all, the changes affect the perception of what and how pupils learn. LÄS MER
22. Interaktion och naturvetenskap i en förskola och en förskoleklass
Sammanfattning : Syftet med det här forskningsarbetet är att öka förståelsen av hur mönster i interaktionsprocesser påverkar barn och lärare i samtidiga skeenden. Studien syftar även till att öka insikten om hur naturvetenskapligt innehåll väljs ut och gestaltas i samspel mellan såväl barn som barn och lärare i en förskola och förskoleklass. LÄS MER
23. A Deeper Understanding of Real Teamwork and Sustainable Quality Culture
Sammanfattning : Today's organisations are faced with increasingly complicated and complex challenges. To master these challenges, organisations need to work more together, both within their own organisations and in collaboration with others. Working as a ‘real’ team, while also creating a sustainable quality culture, can be one way to address these challenges. LÄS MER
24. Entreprenörskapets avtryck i klassrummets praxis : om villkor och lärande i gymnasieskolans entreprenörskapsprojekt
Sammanfattning : Entrepreneurship has been entered on a supranational political agenda, in the EU and the OECD, and been emphatically described as a fundamental skill and a concern for schools and education. The agenda is reflected to a varying extent at the national and regional political levels. LÄS MER
25. Anledning till handledning : Skolledares perspektiv på grupphandledning
Sammanfattning : Handledda gruppsamtal för lärare är en ung, men starkt växande företeelse i skolan. Influensernakommer från många traditioner, och handledningen ges av olika sorters handledare och med skildasyften, förutsättningar och metoder. LÄS MER