Sökning: "säljare"

Visar resultat 1 - 5 av 19 avhandlingar innehållade ordet säljare.

  1. 1. Tjänsteförsäljning på den industriella marknaden. Säljare - köpare och relationens praktik

    Författare :Eva Gustavsson; Göteborgs universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Människor och ekonomi: En studie av hur säljare använder ekonomisystemen i tre framgångsrika företag

    Författare :Inga-Lill Johansson; Göteborgs universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. The role of trust in B2B electronic commerce : evidence from two e-marketplaces

    Författare :Christer Kuttainen; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Industriell marknadsföring; Industrial Marketing;

    Sammanfattning : The primary purpose of the current research has been to examine the roles of interpersonal, interorganizational, and institutional trust in establishing buyer-seller trust in public B2B e-marketplaces (EMP). Interpersonal trust refers to trust within the buyer-seller dyad. LÄS MER

  4. 4. Framgång i säljande - om värdeskapande i säljar- och köparinteraktionen på industriella marknader

    Författare :Catharina Norén; Företagsekonomiska institutionen; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; byuer; interaction; Seller; value creation; success; industrial marketing; Social sciences; Samhällsvetenskaper; Industriell ekonomi; Commercial and industrial economics;

    Sammanfattning : The research focus in this dissertation has been on success in selling as created in the seller and buyer interaction on and between macro-, meso- and micro levels. Success seen as a value has consequences for the exchange process, since it affects the actor's action in the seller and buyer interaction on different levels in companies. LÄS MER

  5. 5. Pricing value and selling value : A view on individuals within organizations

    Författare :Mario Kienzler; Christian Kowalkowski; Daniel Kindström; Risto Rajala; Linköpings universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; TEKNIK OCH TEKNOLOGIER; ENGINEERING AND TECHNOLOGY;

    Sammanfattning : At the heart of long-term success lies firms’ ability to provide customers with products and services that enable customer value creation and firms’ ability to capture value in the form of profits. To this effect, managers and salespeople have an impact on a firm’s value creation and value capture ability through their pricing and selling behavior and decisions. LÄS MER