Sökning: "platsmarknadsföring"
Hittade 3 avhandlingar innehållade ordet platsmarknadsföring.
1. Perspektiv på platsmarknadsföring
Sammanfattning : The overarching aim of this study is to contribute with new perspectives on place marketing, theoretically as well as empirically. More specifically, the aim is to characterize the place marketing research literature, describe its content and explore the extent to which it is valid in a Swedish municipal context. LÄS MER
2. Destinationsmarknadsföring : en studie av turism ur ett producentperspektiv
Sammanfattning : The analysis of the marketing of a tourist destination brings into question quite different issues than those that apply to a single company. The marketing of a tourist destination demands the participation of many stakeholders, because of the complexity of the tourist product and the fact that the production and the consumption of the product both take place at the destination. LÄS MER
3. Inclusive place branding – What it is and how to progress towards it
Sammanfattning : Den här avhandlingen handlar om att arbeta med platsvarumärken på ett inklu-derande sätt. Forskare har på senare år uttryckt att fler aktörer, inte minst invå-nare, måste delta aktivt i platsvarumärkesprocessen. LÄS MER