Sökning: "in-between brands"

Hittade 2 avhandlingar innehållade orden in-between brands.

  1. 1. In-Between Brands : Exploring the Essence of Brand Portfolio Management

    Författare :Daniel Filipsson; Sten Söderman; Henrik Uggla; Frans Melin; Stockholms universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; brand portfolio management; brand leverage; brand extension; co-branding; ingredient branding; in-between brands; migration and iteration.; Business studies; Företagsekonomi; Business Administration; företagsekonomi;

    Sammanfattning : During the past two decades research has shown that brands are among a company’s most valuable assets. However, in today’s competitive landscape, it is not enough to just create strong brands. The focus lies rather in managing a range of brand lever-age strategies within complex brand portfolios. LÄS MER

  2. 2. Porcelain veneering of titanium : clinical and technical aspects

    Författare :Per Haag; Malmö högskola; []
    Nyckelord :MEDICIN OCH HÄLSOVETENSKAP; MEDICAL AND HEALTH SCIENCES;

    Sammanfattning : Guld- och andra legeringar har i många år använts som material vid framställning av kronor och broar för ersättning av skadade eller förlorade tänder. Emellertid har tvivel uppstått kring lämpligheten av att använda guldlegeringar i tandersättningar, då guld har visat sig kunna ge biverkningar i form av allergiska reaktioner. LÄS MER