Sökning: "Tore Strandvik"

Hittade 5 avhandlingar innehållade orden Tore Strandvik.

  1. 1. Co-Creating Value : Reframing Interactions in Service Consumption

    Författare :Anna Fyrberg Yngfalk; Sten Söderman; Per Skålén; Bino Catasús; Tore Strandvik; Stockholms universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Value; interaction; service; co-creation; operant resources; consumption; företagsekonomi; Business Administration;

    Sammanfattning : How producers and consumers interact in the market and integrate resources is fundamental for our understanding of how value and value creation develop in contemporary economy. Value co-creation in markets has gained renewed interest in marketing theory. LÄS MER

  2. 2. Den mångfacetterade marknadsorienteringsprocessen

    Författare :Sofia Isberg; Maria Bengtsson; Tore Strandvik; Umeå universitet; []
    Nyckelord :konstruktioner av marknaden; interaktioner; gränser; marknadsorientering; företagsekonomi; Business Studies;

    Sammanfattning : Hur blir marknadsorientering till? Såväl i marknadsorienteringslitteraturen som i företag framhålls vikten av att sätta ”kunden i fokus”. Genom att svara mot kundernas behov och önskemål för-väntas företagen vinna konkurrensfördelar och därmed bättre lönsamhet. LÄS MER

  3. 3. Tjänsteutveckling med personalmedverkan : En studie av banktjänster

    Författare :Olle Sonesson; Bo Edvardsson; Lars Haglund; Per Skålén; Tore Strandvik; Karlstads universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; personalmedverkan; tjänsteutvecklingsprocess; tjänstens förutsättningar; tjänstekvalitet; Business studies; Företagsekonomi; Business Administration; Företagsekonomi;

    Sammanfattning : This dissertation is about new service development. In the past, little attention has been paid to the front-line-employees' involvement in the service development. LÄS MER

  4. 4. Drivers of customers' service experiences : a customer perspective on co-creation of restaurant services, focusing on interactions, processes and activities

    Författare :Ute Walter; Åsa Öström; Bo Edvardsson; Tore Strandvik; Örebro universitet; []
    Nyckelord :customer service experience; experience driver; dynamic; restaurant; co-creation; critical incident technique; phone encounters; experience room; servicescape; social interaction; SOCIAL SCIENCES; SAMHÄLLSVETENSKAP; Culinary Arts and Meal Science; Måltidskunskap; Måltidskunskap; Culinary Arts and Meal Science;

    Sammanfattning : It is essential for service companies to understand how their customer service experiences are formed. This is especially important since service experiences are highly subjective and involve customers cognitively, emotionally and behaviorally. LÄS MER

  5. 5. Role constellations in value co-creation : a study of resource integration in an e-government context

    Författare :Maria Åkesson; Bo Edvardsson; Tore Strandvik; Karlstads universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; resource integration; value co-creation; customer; employee; role constellation; Business Administration; Företagsekonomi;

    Sammanfattning : The contribution of the present thesis is describing and explaining how value is co-created by addressing customer-employee role constellations during service encounters. There is a specific focus on customers’ and employees’ resource integration when co-creating value. LÄS MER