Sökning: "Morten J. S. Olsen"

Hittade 2 avhandlingar innehållade orden Morten J. S. Olsen.

  1. 1. Kvalitet i banktjänster, Privatkunders upplevda problem med banktjänster - en studie med hjälp av kritisk-händelse-metoden, Företagsekonomiska institutionen, Stockholms Universitet och CTF, Högskolan i Karlstad

    Författare :Morten J S Olsen; []
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Kvalitet i banktjänster : privatkunders upplevda problem med banktjänster : en studie med hjälp av kritisk-händelse-metoden

    Författare :Morten J. S. Olsen; Stockholms universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Tjänster; Marknadsföring;

    Sammanfattning : An important aspect of customer-perceived quality is what are termed critical incidents, i.e. incidents which diverge from what is intended or what is expected. The principal aim of the study is to create greater understanding of how private customers perceive critical incidents in banking services. LÄS MER