Sökning: "Marknadsföring"
Visar resultat 21 - 25 av 234 avhandlingar innehållade ordet Marknadsföring.
21. Exploring Branded Flash Mobs : A study of the impact of branded flash mobs on consumer behavior and consumer experience
Sammanfattning : The desire of every marketer is to develop and maintain strong customer relationships. One way this can be accomplished is through effective advertising. Marketers have recently begun to brand flash mobs as a way to effectuate strong brand relationships. LÄS MER
22. Marknadsföring och inköp av konsulttjänster : en studie av egenskaper och beteenden i producenttjänstmarknader
Sammanfattning : .... LÄS MER
23. Understanding the provision and processing of information for information-intensive products as a basis for market segmentation
Sammanfattning : This thesis helps to address the gap in literature relating to the study of the provision of information to consumers, consumer information search behaviour and consumer information processing and choice behaviour relating to information-intensive products. Throughout the thesis, wine is taken as an example of an information-intensive product. LÄS MER
24. En växande marknad : Studie av nöjdheten med konsumtionsrelaterade livsområden bland unga konsumenter
Sammanfattning : I den här avhandlingsstudien undersöks nöjdheten med tillvaron i vårt konsumtionssamhälle bland konsumenter i olika åldrar. De tre områden som för unga konsumenter (9 - 19 år) som grupp hade starkast samband med den övergripande nöjdheten: (1) att vara nöjd med sig själv, (2) sina kläder, samt (3) viktrelaterad hälsa, studeras sedan närmare. LÄS MER
25. Lokalpressens självbilder 1920-2010 : Exemplet Gävleborg
Sammanfattning : The newspaper press is in a state of flux, reflecting both technological, cultural, economic and political changes. The digitization of the media is expected to bring about major changes in the media landscape and many are predicting the demise of the traditional newspaper. LÄS MER