Avancerad sökning
Hittade 5 avhandlingar som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Verksamhetens påverkan på post-adoptiva teknikval
Sammanfattning : Digitalisering beskrivs som en möjlighet att lösa samhällsproblem genom att stödja och utveckla verksamheter. Det visar sig bland annat genom investeringar i informationsteknologiska lösningar i samhället. LÄS MER
2. Connected Practice: The Dynamics of Social Interaction in Shared Virtual Environment
Sammanfattning : This thesis investigates the phenomenon of social interaction in shared virtual environments (SVEs), supported by virtual reality (VR) systems over time. SVEs are computer generated 3D graphical spaces where geographically distributed people can meet and interact with each other in a graphical space. LÄS MER
3. Shared Virtual Environments : Technology, Social Interaction, and Adaptation over Time
Sammanfattning : This thesis investigates social interaction and adaptation over time in shared virtual environments. Shared virtual environments (SVEs) are computer generated 3D graphical spaces where geographically distributed people can meet and interact with each other in a graphical space. LÄS MER
4. Co-constructing Expertise : Competence Development through Work-Integrated e-Learning in joint Industry-University Collaboration
Sammanfattning : This thesis is inter-disciplinary and proceed from the ongoing challenges of the increased digitalization, automation and robotization that impact the manufacturing industry's emergent need of high-qualified practitioners. Digitalization also challenges universities to open up to external collaboration and to design blended e-learning targeting industry knowledge needs. LÄS MER
5. Digital Didaktisk Design : Att utveckla undervisning i och för en digitaliserad skola
Sammanfattning : I denna avhandling undersöks grundskollärares arbete med att utveckla sin undervisningspraktik med digital teknik. Mer precist undersöks hur en sådan utveckling kan identifieras, förstås och stödjas. Empirin härstammar primärt från ett treårigt aktionsorienterat skolutvecklingsprojekt i nordisk grundskola. LÄS MER