Sökning: "Jessica Eriksson"
Visar resultat 11 - 15 av 17 avhandlingar innehållade orden Jessica Eriksson.
11. Mesoporous Silica Particles for a Potential Therapeutic Application
Sammanfattning : Mesoporous silica particles (MSPs) have a high surface area, pore volume, and tunable pore size and surface properties, which makes them ideal for advanced therapeutic, biocatalytic, separation, and drug delivery applications. The work in this thesis shows that MSPs can be employed for therapeutic applications with minimal risk of adverse consequences. LÄS MER
12. The balancing act : Cooperating with competitors
Sammanfattning : Coopetition, the strategy by which companies cooperate and compete simultaneously in their business relationships, has received increasing attention from scholars and practitioners the last decade. Despite the recognized importance for firms to develop strategies to manage coopetitive relationships, the ways in which firms cope with strategic dilemmas in coopetition has not been sufficiently researched. LÄS MER
13. Konsumtionsbeteende och sociala identiteter : om samspelet mellan konsument, subkultur, upplevelserum och konsumtionsföremål i friåknings- och downhillcykling
Sammanfattning : Syftet med denna studie är att utveckla kunskap om och skapa en ökad förståelse för hur konsumenter skapar och uttrycker sociala identiteter i samspel med subkultur, upplevelserum och konsumtionsföremål. Tidigare forskning om konsumtionsbeteende och sociala identiteter har i många fall fokuserat på antingen den enskilda konsumenten, gruppen (subkulturen), upplevelserummen eller konsumtionsföremålen eller i bästa fall kombinerat två av dimensionerna. LÄS MER
14. Sociala identiteter i seriösa fritidsaktiviteter : - om samspelen mellan seriösa fritidsaktiviteter, platser, sociala världar och konsumtionsföremål i downhillcykling
Sammanfattning : Background This study is about social identity processes within downhill mountain biking. Downhill is portrayed as reflecting the development of consumer culture in today’s society. LÄS MER
15. Organisering för strategisk CRM : Lärande om kundrelationer i en B2B-organisation
Sammanfattning : In marketing research, customer relationship management (CRM) is often described as a strategy for collecting customer information through an IT- infrastructure in order to manage customer relationships (e.g. Boulding et al 2005; Keramati et al 2010; Nguyen and Mutum 2012). LÄS MER