Sökning: "Isak Benyamine"

Hittade 2 avhandlingar innehållade orden Isak Benyamine.

  1. 1. Bedömning som meningsskapande resurs i handledningssamtal Multimodala och kvalitativa diskurser i konstnärlig högskoleutbildning

    Detta är en avhandling från Stockholm : Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms universitet

    Författare :Isak Benyamine; Stockholms universitet.; [2015]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; higher education of the aesthetic field; assessment; supervision; meaning-making; semiotic resources; Konstnärlig högskola; handledningssamtal; meningsskapande; socialsemiotik; didaktik; Didactics;

    Sammanfattning : The aim of this investigation is to describe assessment as a meaning-making process in individual supervision of students in higher education of the aesthetic field. The qualitative analyses focus on how assessment is expressed within the supervision, in relation to the artistic professional field. LÄS MER

  2. 2. Konstnärliga undervisningspraktiker Genealogier, diskurser och makt

    Detta är en avhandling från Stockholm : Institutionen för pedagogik och didaktik, Stockholms universitet

    Författare :Isak Benyamine; Stockholms universitet.; [2019]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Art teaching practices; art education; interaction; genealogy; power knowledge; discourse; governmentality; pedagogik; Education;

    Sammanfattning : This dissertation is about art teaching practices at upper secondary schools with a focus on theatre and at university arts programmes with a focus on film. More specifically, it addresses the factors that have contributed to current teaching practices in art education today and how students and teachers in interaction with each other shape, become part of and identify with the norms and values that emerge through these practices. LÄS MER