Sökning: "Industrial marketing"

Visar resultat 1 - 5 av 129 avhandlingar innehållade orden Industrial marketing.

  1. 1. Industrial marketing communication An empirical investigation on the use of marketing communication tools

    Detta är en avhandling från Luleå : Luleå tekniska universitet

    Författare :Tim Foster; Luleå tekniska universitet.; [1998]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Industriell marknadsföring; Industrial Marketing;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Industrial marketing communication A (r)evolutionary journey from marketplace to marketspace

    Detta är en avhandling från Luleå : Luleå tekniska universitet

    Författare :Tim Foster; Luleå tekniska universitet.; [2006]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Industriell marknadsföring; Industrial Marketing;

    Sammanfattning : This thesis looks back over a ca 10-year period, 1994 - 2005, on the use of marketing communication tools in industrial markets. The year 1994 is significant in two ways: First, it was the year I was hired as a doctoral student at Luleå University of Technology in Sweden. LÄS MER

  3. 3. Industrial selling case studies of Swedish manufacturing small and medium sized enterprises

    Detta är en avhandling från Luleå : Luleå tekniska universitet

    Författare :Lars Bäckström; Luleå tekniska universitet.; [2002]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Industriell marknadsföring; Industrial Marketing;

    Sammanfattning : The research problem in this thesis has been formulated as: How can industrial selling performed by Swedish manufacturing small and medium-sized enterprises in the different selling situations be characterized? The research problem has been further developed in forms of three research questions dealing with selling activities, individuals involved in selling, and selling processes in the different selling situations. The selling situations included are; new selling task, modified selling task and routine selling task. LÄS MER

  4. 4. Virtual worlds marketing implications and applications

    Detta är en avhandling från Luleå : Luleå tekniska universitet

    Författare :Wade Halvorson; Luleå tekniska universitet.; [2010]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Marketing; Business Economics - Business studies; Marknadsföring; Ekonomi - Företagsekonomi; Industrial Marketing; Industriell marknadsföring;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. International industrial purchasing : Channels, interaction and governance structures

    Detta är en avhandling från Uppsala : Univ

    Författare :Lars Hallén; Mittuniversitetet.; Uppsala universitet.; [1982]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; SOCIAL SCIENCES Business and economics Business studies; SAMHÄLLSVETENSKAP Ekonomi Företagsekonomi; marketing; purchasing;

    Sammanfattning : .... LÄS MER