Sökning: "Fredrik Nordin"

Visar resultat 1 - 5 av 8 avhandlingar innehållade orden Fredrik Nordin.

  1. 1. Metriska öfversättningar från sanscrit. Med vidtberömda philosophiska facultetens samtycke till offentlig granskning framställda af mag. Carl Fredrik Bergstedt ... och Johan August Nordin af Vestmanlands och Dala nation. På gustavianska auditorium den 11 october 1845 p. v. t. e. m., VII

    Författare :Carl Fredrik Bergstedt; Johan August Nordin; Carl Fredrik Bergstedt; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANITIES; HUMANIORA; HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Sokrates och hans anklagare. 9 delen. Med phil. facult. tillstånd under inseende af Vilhelm Fredrik Palmblad ... till offentlig granskning framstäld för philosophiska graden af Olof Nordin v. Coll. V. D. M. Norrl. å gustavianska lärosalen den 13 juni 1845 p. v. t. e. m

    Författare :Vilhelm Fredrik Palmblad; Olof Nordin; Vilhelm Fredrik Palmblad; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANITIES; HUMANIORA; HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Notionum ethicarum quas formales dicunt dialexis critica cujus particulam secundam venia ampl. fac. philos. Upsal. præside Nicol. Freder. Biberg ... pro gradu philosophico p. p. Carolus Jacobus af Nordin Bothniensis. In auditorio Gustav. die IX Junii MDCCCXXIV. h. p. m. s

    Författare :Nils Fredrik Biberg; Carl Jakob af Nordin; Nils Fredrik Biberg; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :HUMANITIES; HUMANIORA; HUMANIORA; HUMANITIES;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. Place-of-Origin Effects on Brand Equity : Explicating the evaluative pertinence of product categories and association strength

    Författare :Mikael Andéhn; Fredrik Nordin; Per-Olof Berg; Mats E. Nilsson; Leif E. Hem; Stockholms universitet; []
    Nyckelord :SOCIAL SCIENCES; SAMHÄLLSVETENSKAP; SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Country-of-origin; Association Strength; Product Category; Brand Equity; Place; Business Administration; företagsekonomi;

    Sammanfattning : The country-of-origin effect - the alteration of judgment derived from an association to a place, is a much studied phenomenon with great potential implications for brand management and international marketing. However, in light of criticism towards the lack of conceptual development the extant literature, the relevance of the effect has been brought into question. LÄS MER

  5. 5. Service Provider Flexibility : A Strategic Perspective

    Författare :Danilo Brozovic; Fredrik Nordin; Annika Ravald; Per-Olof Berg; Lars Witell; Stockholms universitet; []
    Nyckelord :SOCIAL SCIENCES; SAMHÄLLSVETENSKAP; SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; provider flexibility; value creation; service logic; service; strategic flexibility; Business Administration; företagsekonomi;

    Sammanfattning : This thesis is about service provider flexibility and how provider flexibility facilitates customer value creation in contexts where customer processes and activities change. Provider flexibility is delineated as a mechanism of value creation and defined as the ability of the service provider to respond to changes or to bring about changes that support its customers’ value creation. LÄS MER