Sökning: "Börje Alström"

Hittade 2 avhandlingar innehållade orden Börje Alström.

  1. 1. Visioner och verkligheter : Kommunikationen om företagets strategi

    Författare :Catrin Johansson; Lowe Hedman; Börje Alström; Sven Windahl; Uppsala universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Media and communication studies; organizational communication; organizational processes; corporate strategy; vision; mission and values; management of meaning; sense making; Balanced Scorecard; participant observation; discourse analysis; face; framing and footing; Medie- och kommunikationsvetenskap; Media and communication studies; Medie- och kommunikationsvetenskap; Medie- och kommunikationsvetenskap; Media and Communication Studies; Other social sciences;

    Sammanfattning : The starting point for this study is the question of why organizational visions are often interpreted by employees as unintelligible and insignificant. The knowledge gap in this area makes the study of communication about vision and goals both urgent and interesting. LÄS MER

  2. 2. Ungdomar, Utveckling och Utmaning : Studier av samhälls- och identitetsskapande processer i 1990-talets ungdomspolitik

    Författare :Elisabeth Ljungberg; Lars Nord; Börje Alström; Göran Djupsund; Mittuniversitetet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Ungdomar; politisk kommunikation; politisk socialisation; Media and communication studies; Medie- och kommunikationsvetenskap;

    Sammanfattning : Society and Identity- Developments and Challenges in Swedish Youth Politics in the 1990´s. There are many ways to describe and value young people’s interest and engagement in politics. LÄS MER