Sökning: "kontextuell analys metakognition difficult learning situations Adult education hidden potentials for learning teacher-student interaction dialogue and diagnosis contextual analysis metacognition inclusive education life-world dialog och diagnos dolda resurser för lärande livsvärldsperspektiv interaktion mellan lärare och studerande inkluderande undervisning svåra lärandesituationer vuxenutbildning"

Hittade 1 avhandling innehållade orden kontextuell analys metakognition difficult learning situations Adult education hidden potentials for learning teacher-student interaction dialogue and diagnosis contextual analysis metacognition inclusive education life-world dialog och diagnos dolda resurser för lärande livsvärldsperspektiv interaktion mellan lärare och studerande inkluderande undervisning svåra lärandesituationer vuxenutbildning.

  1. 1. Educational encounters with adult students in difficult learning situations

    Författare :Lisbeth Ohlsson; Pedagogik; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; difficult learning situations; Adult education; hidden potentials for learning; teacher-student interaction; dialogue and diagnosis; contextual analysis; metacognition; inclusive education; life-world; metakognition; kontextuell analys; dialog och diagnos; dolda resurser för lärande; livsvärldsperspektiv; interaktion mellan lärare och studerande; inkluderande undervisning; svåra lärandesituationer; vuxenutbildning;

    Sammanfattning : The present study is a retrospective investigation of the researcher’s pedagogic and psychological praxis in Municipal Adult Education in Sweden. At the time, the adult education unit in question had an outreaching project at Samhall, a state-owned company producing goods and services with an assignment from the government to provide meaningful work to employees with disabilities. LÄS MER