Sökning: "Yvonne Von Friedrichs Grängsjö"

Hittade 2 avhandlingar innehållade orden Yvonne Von Friedrichs Grängsjö.

  1. 1. Destinationsmarknadsföring : en studie av turism ur ett producentperspektiv

    Författare :Yvonne von Friedrichs Grängsjö; Lars-Johan Lindqvist; Stockholms universitet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; tourism; destination marketing; relationships; network; co-operation; competition; norms; Marknadsundersökning; turism; marknadsföring; företagssamarbete; marknadsanalys; marknadsforskning; platsmarknadsföring; Business Administration; företagsekonomi; Business studies;

    Sammanfattning : The analysis of the marketing of a tourist destination brings into question quite different issues than those that apply to a single company. The marketing of a tourist destination demands the participation of many stakeholders, because of the complexity of the tourist product and the fact that the production and the consumption of the product both take place at the destination. LÄS MER

  2. 2. Projektet Björntanden : Om beslutsprocesser, entreprenörskap och politik

    Författare :Maria Weimer-Löfvenberg; Lars Hallén; Yvonne von Friedrichs Grängsjö; Torkel Strömsten; Mittuniversitetet; []
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Decision processes; entrepreneurship; politics; cooperation; regional development; phenomenology; hermeneutics; Beslutsprocesser; entreprenörskap; politik; samverkan; regional utveckling; fenomenologi; hermeneutik; Business studies; Företagsekonomi;

    Sammanfattning : The present licentiate thesis deals with decision processes, entrepreneurship, and politics in a local context. The study focuses on the local project Björntanden in Östersund, an entrepreneurial idea aiming at regional development. LÄS MER