Sökning: "Göteborgs universitet."

Visar resultat 1 - 5 av 5649 avhandlingar innehållade orden Göteborgs universitet..

  1. 1. A marketing design approach to destination development

    Detta är en avhandling från University of Gothenburg

    Författare :Eva Maria Jernsand; Göteborgs universitet.; University of Gothenburg.; Göteborgs universitet.; University of Gothenburg.; Göteborgs universitet.; University of Gothenburg.; Chalmers tekniska högskola Göteborgs universitet.; Chalmers University of Technology University of Gothenburg.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; [2014]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; destination development; place branding; participatory design; experience innovation;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. The experience of flotation-REST (Restricted Environmental Stimulation Technique: : Consciousness, Creativity, Subjective Stress and Pain

    Detta är en avhandling från Göteboprg

    Författare :Anette Kjellgren; Karlstads universitet.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; [2003]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Psykologi; Psychology; Key words: Altered states of consciousness; ASC; Floating; Flotation; REST; Pain; Creativity; Stress; setting.;

    Sammanfattning : Abstract. The purpose of the presented investigations was to study the influence and effects of altered states of consciousness (ASC) induced through the flotation tank restricted environmental stimulation technique (flotation-REST) in a laboratory setting. LÄS MER

  3. 3. Effects of critical incidents on consumer satisfaction

    Detta är en avhandling från Karlstad University Studies

    Författare :Margareta Friman; Karlstads universitet.; Karlstads universitet.; Karlstads universitet.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; [2000]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Psykologi; Psychology; Perceived service quality; Consumer satisfaction; Negative critical incidents; Affect; Public transport;

    Sammanfattning : Satisfaction is assumed to be an important cause of attitude change by mediating between preexposure and postexposure attitudes. A number of factors account for whether one is satisfied or not with a specific product or service. One factor is expectations, another performance of the product or service, and a third disconfirmation of expectation. LÄS MER

  4. 4. Inclusive place branding – What it is and how to progress towards it

    Detta är en avhandling från Karlstad University Studies

    Författare :Eva Maria Jernsand; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; [2016]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; Regional utveckling Platsmarknadsföring; Place marketing; Regional planning;

    Sammanfattning : Den här avhandlingen handlar om att arbeta med platsvarumärken på ett inklu-derande sätt. Forskare har på senare år uttryckt att fler aktörer, inte minst invå-nare, måste delta aktivt i platsvarumärkesprocessen. LÄS MER

  5. 5. Att göra hem – En studie av unga mäns boende och konsumtion på 2000-talet

    Detta är en avhandling från Göteborg : Bokförlaget BAS

    Författare :Maria Fuentes; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; Göteborgs universitet.; Gothenburg University.; [2011]
    Nyckelord :SAMHÄLLSVETENSKAP; SOCIAL SCIENCES; home; consumption; relational place; affordance; connectivity; craft consumption; housing pathways; property commodity; porosity; identity; male homemakers;

    Sammanfattning : “Home” has become a commercialised place in contemporary Sweden. As both cause and ef- fect of this development, the Swedish market for furniture and interior decoration has grown significantly during the last twenty years. LÄS MER